ebrarmom08 BusraKula ben suan 6+1 m haftaya cuma 7+3 olucam ve ozamn gidicem nasipse 😊 gorururz hayrlisiyla insallah 🙏🌼
Deletedmom429 BusraKula aynn kuzum ya cevrmdklr sen halen bnda inanmiosun bsybdemioz diolr kalp atsni duyuca da inanmazsn evt dedim ya snrdan durursa hep bi stresmiş bu isler 😐
Deletedmom429 ebrarmom08 bana gel dediye smdi son kez dedi gel dhda rahatsx etmicm seni dedi cnki kan verdm gittm geldm surkli artik derman kalmadi😐
ebrarmom08 Deletedmom429 doktorlara kalsa banada cuma gl dedi 😂😂 gormem lazim dedi goremezse simdi aklima bos bos seyler sokucak sana oyle dedyse sen git canm 😁
ebrarmom08 Deletedmom429 bnde en azndan keseyi gormussun kendine stres ypma diyi dedim 😁😁 Valla ben cok stres yprm oda direk karnima vuruyo allah korusun bisi olmucaksada olur diye korkuyom sag saglim bi dogsalardi omrumden omur gidiyor 😊😊😂
Deletedmom429 ebrarmom08 dimi dimi gorene kdr haftalari gnlri nasl gecrdim anliosun beni ayni sylri hissediyoruz hele kalbim pit pit carpio sira gelene kdr akla.karayi seciom bibgiren ckmio ofluyorum pofluyorum yumruk oturuo karnima nefesim darlio hic bole olmamistm etrafimdklr tee dogma kdr geldi alisversme geldiler ben halen inanamiorum 😂😂
ebrarmom08 Deletedmom429 aynen valla ALLAHIN verdiği nimetlere çok şükür 🙏❤ bu duygulari bu heycani isteyen herkes yasasin insallah 🙏
bikucukbalik 6. Haftada alttan muayene ile kese görünmüştü. 8. Haftada kalp atışını duyduk. Şimdi 36.haftamdayım
Cleyi BusraKula 5+4de kesemiz vardı doktor kalp atışını da görüyorum dedi ama henüz duymadım sesini 😍
Hamisanne Bende 4de keseyi gördüm cuma tekrar gidicem bebek olusuyormu diye inşallah kalp atışını da duyarım
Hamisanne BusraKula şimdi doktordan geldim kese bir haftada altı katı büyümüş geçen hafta 4haftaliksin demişti şimdi 6haftaliksin dedi yolları kesesini gördük kalp atışını duyamadım ama 1hafta sonra gidicem insallah
Esrarslan BusraKula aa aynıyız bende şuan 5+3 üm 6+2 de kontrolüm var heycan merakla bekliyorum inş görürüm bebişi 😍❣️