gudmorningbeya Bugün cinsiyetimizi öğrendik kızım olacakmış birkaç defa ultrason fotoğrafı atıp sormuştum kız diyenlere ayrıca teşekkür postu açacağımı söylemiştim şimdi tek tek adları hatırlayıp bulamadım ama beni hatırlayan varsa hepinize çok teşekkür ederim😊🩷😍
Bahar53 Bana da @esmerella37 kız demişti. Doktorum bir koz bir erkek dedi 7. Ayıma girdim kızım olacak netleşti sonunda 🤗
Ayce09 Fatmanray en doğru teori nub bende ona baktım şuan yatay görünüyo bide 12. Haftada falan bakmak lazım değişmez gibi ama kimse kesin bişey söylemek istemez zaten %75 diyim ben yinede
minikmucizeemaak gudmorningbeya Hayırlı olsun canım, sağlıkla kavuşalım miniklerimize🫶🏼 Kaç haftalıkken öğrendin?
minikmucizeemaak Sermec27 14 de öğreneceğiz gösterirse inşAllah, Salı günü randevumuz var bakalım ne geliyorr. Sağlıkla gelsin çok teşekkür ederim💙