Badem_gozlum_ bana hamilelik şüphem var diye sağlık ocağı hap yazmadı tahlil yapalım eğer gebelik varsa B12 hapı kullanmak yasak iğne yazarım demişti tahlilde negatif çıkınca yazmıştı hapı ama bilmiyorum kadın doğum yazdıysa sonuçta aile hekimine göre iyi bilir herhalde😅🤷🏻♀️