Selcennnn kötüyü düşünme canım suyun gelmediyse acilman yoksa bebekte herhangi bir sıkıntı yoksa sancıları durdurmaya çalışıyolar 32 de sancilandim bende bir gece yatırdılar serumla durdurdular ara ara hala sancılarım var gidiyorum serum takiyolar duruyo inşallah seninde öyle olur vakti saatinde sağlıkla alırsın kucağına bebisini