Hangisi tek başına daha hoş bence hepsi oldugu için bunlar arasında gidip geliyorum 😂
uyar-46 Hiç biri(bence, saygı duyuyorum) ama şu defne ile duru’yu artık bi salın🥴
.
26+5 haftalık olduk, nasip olursa kızımızın ismi Defne olucak💜