kızlar merhaba bugün detaylı ultrasona girdim perinatolog kalpte 1-2mm kadar delik gördüğünü, doğumdan sonra kapanabileceğini ve bebegi kardiyoloji doktoruna göstermemizi söyledi başka herhangi bir risk gördüğünü söylemedi. ayrıca ense kalınlıgı ve burun kemiği herşey normal cocugun gelişimsel bir sıkıntısı yok haftasıyla da bire bir uyumlu. fakat detaylı sonuçlarını kendi takibimi yaoan doktoruma attıgımda bana kalpteki delikten dolayı genetik test yaptırmanızı öneririm diye bi yanıtla karşılık verdi üstelik daha önceki ikili ve üçlü taramamız düşük riskli çıkmasına rağmen. sizlere sorum şu sadece bebeğin kalbinde 1-2 mm delik var diye genetik test yaptırmalıyım açıkcası bana biraz işi ticarete dökmüşler gibi geliyor yani çok güvenemedim bu arada yaşım23 risk grubunda da değilim bu doktor neden böyle söyledi