momyseker 31+2’yiz bugün. Benimle aynı haftads olan hamişler nasıl gidiyo nasılsınız bebiş nasıl? 🥰 zaman geçmiyo sanki ya. Bir an önce vakit gelse de sağlıkla kavuşsak bebişlere 👼🏻
pelinden momyseker 31+3 🤍 oğlumuz Eren’i bekliyoruz hayırlısıyla 😊 bazen mide yanmaları bazen bacak krampları öyle geçiyor 🙈
Chmstry-m 31+0 sıfırız bugün💙 oğluşu bekliyoruz erken gelmesin diye dua ediyoruz🙏🏻okullar tatil olsun işten çıkalım da odasını, kıyafetlerini hazırlayalım diye gün sayıyoruz😊
Kalbiimde2can momyseker bizde 31+0 olduk tansiyon düsüklügü ile savasiyorum ve dün doktorum bebegin bir hafta önden gittigini (kilosu 1819) ve suyunun biraz fazla oldugunu söyledi biraz korktum sankii detayli ultrasona yönlendirdi beni hastanede 🙁
Merbil Bizde 31+2 deyiz. Açlığa gelemeyen bir kızım var ara ara mide yanması dışında sorunumuz yok çok şükür. 😘😘
Canan_bgrck momyseker 30+6 yım zaman geçmiyor sırt ağrılarım mide bulantım hepsi karışık iç içe bakalım hayırlısı 😏
Naz1616 momyseker 30+5 olduk ama inanılmaz zor bir gebelik geçiriyorum halsizlik yorgunluk mide yanması sancılar ağrılar hepsi bende biran önce vakti gelsin ve doğsun artık
menessare 30+3 üm sağ kaburga ağrısı var ben de gün içinde yorulursam fecii gece ağrıyo. Mide yanması var bide ve zaman sanki çok yavaş geciyo gibi daha ağırlaşmadan hastane çantamı yavaş yavaş yapmaya başlıcam yıkadım eşyaların çoğunu bakalım