15 haftalıkken bulantılarım azaldı baş ağrım şiddetlendi. Normal de migrenim var zaten. Açı eşiğim yüksektir fakat ilk defa acıdan ağladığımı bilirim. Başımı kaldıramıyordum, gözlerimi açamıyordum. Hayatımda hiç böyle bir ağrı çekmedim. Başımı tülbentle sıkıyordum, viks sürüyordum ama faydasını görmedim. Magnezyum kullanmaya başlayınca azalarak bitti. Şu an 25 haftalığım çok şükür o kadar şiddetlenmedi bir daha.