Belll Benim de yüksek çıktı ilaca başladım usractive diye. Gecelerim zehir gibi geçiyor sabahlıyorum kaşıntıdan. Gündüzleri de işte 2 3 saat uyuyabilirsem iyi. 38+4 teyim inş düşer doğuma kadar bakalım.
Havva4 Harvicell benimde normale dönmesse gastroya yönlendircekti ama bı haftaya normale döndü değerler