Merhabalar kızlar eşim askeri personel deprem bölgesinde görev yapıyor Adıyaman da yaşıyoruz 2 yıllık evliyiz doğumuma 40 gün kaldı bize tain hakkı verildi ve düğün borçlarımız ve bebeğimiz olacağı için önce burda kalmak için dilekçe verdik sonra pişman olup memleketimiz için dilekçe verdik ve eşimin askeri sitesinde tainci olduğumuz gözüküyordu ve batı butonuna basmıştık dediler ki tercih yapın bizde tercih yaptık haliyle batıya gideceğimizi zannediyorduk sonra tainler açıklanınca kalacağımız ortaya çıktı ve tekrardan dilekçe verdik biz şuan gitmek istiyoruz tain görmek istiyoruz çünkü ev sahibimizde evden çıkın diye ısrarla söylüyor bize genel kurmaylikta yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim lütfen yardımcı olun doğumuma az kaldı memleketime gitmek istiyoruz yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸