AyFa1608 kız bugün 3 kere nstye girdim ilki kontrolüm var diye girmiştim düzenli sancılar çıktı sonra doktora gösterdim acile git bi baksınlar eper devam ederse yatış verelim dedi oraya gittim orda da 1 cm açıklık ve yine düzenli sancılar çıktı kanda vermiştim öğleden sonra tekrar gittim bu sefer azalmış sancılar tekrar eve geldim artık bende
Pek oynak çıktı