Razuuuuuuum Selam hanimlar 16 hafta 5 günlük hamileyim kizlar ben bugün bı doktora gittim hiç memnun kalmadım doktordan cinsiyeti öğrenmek istedim daha hiç ultrasyona girmeden bu haftalarda görünmez falan diye başladı haftaya başka doktora randevu aldım 3 lu tarama için kan verdim bugün de hayırlısı olur inşallah hakkımızda 😊 cinsiyet için özellikle gitmiştim bir kizim var 2 burcun yasinda merakla bekliyoruz böyle birşey başına gelen var mı
Cerena_87 Razuuuuuuum bu haftalarda belli olyor zaten 12 haftada bilenler bile var benimkini 14+0 da tahminde bulundu erkek büyük ihtimal diye artık cumaya gidicem İşhallah
Hdemir1618 Razuuuuuuum 21+4 te öğrendim ama benim kordonu tam ortadaydı. Normalde gösterirse 12 de söyleyen bile var . Doktor uğraşmak istememiş
ZumrasMom_ 12+2 de kıza benziyor dedi 13+2 kız dedi ondan sonra doktora gitmedim kısmet olursa yarın gidecem yarında 19+1 oluyoruz. Umarım bende öyle cinsiyet değişme durumu olmaz çünkü ufaktan alışverışe başladım
Razuuuuuuum ZumrasMom_ hayırlısı olur inşallah ay banada keşke bı baksa yorum yapsa ama yok yani illa özele mi gidelim anlamıyorum ki
ZumrasMom_ Razuuuuuuum genel olarak özele gidemiyorsansa da bi cinsiyet için bi defalığına git istersen