GizeemArslaann Kızlar selam 🌸 Bugün 8+1 haftalığız. İki gündür kasık ağrım arttı ve bel ağrım olmaya başladı. Bu haftalarda normal mi bilemedim. Yardımcı olur musunuz bana 😢
Sevgi56 GizeemArslaann bende olmamıştı ama burda okuduğum kadarıyla kanama olmadıkça ağrılar normal, bebek yerleşiyor, olurmuş ilk haftalarda