Sudesu_1 Kızlar gelecek hafta laparoskopi olacağım ama dr iğne verdi kendim yapıcam göbekten ameliyattan bir gece önce si dr sormayı unuttum acaba bilgisi olan var mı ne için iğne ?
Sudesu_1 znkara laparoskopi sonucun nasıl çıktı peki rahim şekli filan değişik çıkarsa müdahale ediyorlar mı yoksa başka bi ameliyat mı onun için canım
znkara Sudesu_1 ben kistektomi ameliyatı oldum sol yumurtalığımda dermoid kist vardı 6,5 cm onu aldırdım pataloji sonucuda temiz geldi iyi huyluymuş onun dışında rahimde tüplerde falan sıkıntı yoktu çok şükür