Cosanbaran Arkadaşlar merhaba 38.haftaya girdik dün kontrole gittim fakat bebeğim hayla dönmemiş doktorum ayın 19 unda sonkez kontrol edicez dönmemişse sezaryan yapıcağız dedi dönmesi için benimde yapabileceğim işlemler varmı acaba ??
HnfeShn Evet hareketleri var hatta doktorlarda biliyo ama her zaman sezeryan işlerine geliyor ve söylemiyolar benim arkadaşım da dönmedi diye sezeryana aldılar internette araştır bak hareketleri var mutlaka yap inşallah dönecek bebeğin
HnfeShn Berivanilky alakası var sende işe yaramadı diye kestirip atılacak bir konu değil bu eğer arkadaş normal doğum yapmak istiyorsa onu doktoru da yönlendirmeli şunları şunları yap diye kendisi de bakmalı döndürmek isteyene örnek çok. Dediğin gibi rahimden de bebekten de kaynaklı olabilir ama senin dönmedi diye başkasının da dönmeyecek değil
Berivanilky Rahim yapısı,.bebek kilosu v.s çok etkili bebeğin dönmesinde. Benim rahim kalp şeklindeydi. Bebek de şekerden dolayı bir tık kilolu dönmekte zorlandı. O nedenle şuan benim de aynı durum
Feyzaclk Berivanilky bugün kontrolde bebegin pozisyonunu sordum (33+2) baş gelişli dedi. Bu dönmüş demek mi
Elaakarsuu Eğer kuran okumayı biliyorsanız insikak suresini okuyup sehiv secdesi yaptığınızda bebek dönüyor her anneye lazım diye bir kitapta okudum
Berivanilky HnfeShn görmediğiniz bir hamileye de aç video izle yap demeniz ne kadar doğru? Riskli bir gebelik mi? Uygun mu hareketleri yapmaya bunun kararını doktoru vermeli siz değil. Doktoruna sormalı bunu Oyuncak değil bu bebek
HnfeShn Berivanilky ne alaka şimdi oyuncak mı dedik biz hanımefendi sormuş gayet normal bir şekilde ve bende cevap vermişim herkese açık sorulmuş bi soru soruyu soran dert etmemiş senin kadar riskli gebelikse belirtirdi diye düşünüyorum
Ebruardaugur Dönmesi için hareketler var Kendiniz yapmak yerine devlet hastalerinde gebe okulu var gidip ebeden yardım isterseniz daha saglıklı olur