27+4 haftalık hamileyim iç çamaşırım da ıslaklık hissetim baktığımda akıntıyla beraber sanki su dökmüş gibi yarısı ıslaktı aradan 10 dk sonra tekrar aynısı oldu ama bu sefer iç çamaşırımın yarısından az ıslaktı anlamadım neden böyle oluyor ilk gebeliğim tecrübesizim acaba bir bilgisi olan varmı