Serengk Arkadaşlar ilk zamanlardan beri takip ediyorum sizleri yarın bebeğimin suyunun günden güne azalmasıyla suni sancı ile doğum başlatılacak. Dualarınızı bekliyorum 😍☺️☹️ Çok değilim duygularmış bütün duygularım hepsi birbirine karıştı 😕
Ruyaaa Sağlıkla kucaginiza alirsiniz insallah, bende 36+5 im suyum alt sinira dustu cuma kontrole gidecegim.bakalm neler olacak..
Serengk Ruyaaa hayırlısı olsun pazartesiden beri böyleyiz biz artık riske atmayalım dedi doktorumuz ☺️
Ruyaaa Serengk bana su alt sinirda diye suni veremeyiz dedjler sezeryan dusunuyorlar.. size nasil suni verexeklermis ?
Kubrarecep Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtarsın rabbim hayırlısı ile sağ Salim kucağınıza alın
Serengk Ruyaaa benimki alt sınırda değil ama sadece azalıyor suyu dedi doktorum bilmiyorum yarın göreceğiz 🤷♀️
Beyazeller Ruyaaa 😞Mutlaka bu günler de geride kalacak . Çok yardımlar toplandı , toplanmaya devam ediyor. Hepsinin yeri dolar zamanla üzülmeyin