Elifkabaer Kızlar merhaba çam sakura hastahanesinde sezeryan doğum yapan var mı acaba 2 3 haftam kaldı oraya muayeneye gidecegim süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz rica etsem 😇
pandoraninkutusu Elifkabaer ben kaç kişi duydum orayı hiç ilgilenmediklerini söylediler inşallah size iyi insanlar denk gelir