Alwayshope Merhaba bugün gebelik testi yapıp atmıştım dayanamayıp kan verdim transferin 7. Günü değerim 26.75 çıktı hafif de lekelenmelerim var nasıl sizce düşük mü sizin nasıldı sonuclarınız
Alwayshope nino033 inşallah öyledir ya hafif de lekelenmem olunca bugün de adet günüm olunca acaba düşük mü yapıyorum dedim
Alwayshope Birbahargunu oyyy maşallah😍 ben yarın tekrar versem mi diye düşündüm 24 saat bile dolmaz ama düşecek mi yükselecek mi çok merak ediyorum😂
Birbahargunu Alwayshope merak etmeyin bu değer normal ama lekelenmeyi doktora söyleyin mutlaka ben de hafif pembe leke görmüştüm 7. günde doktor iğne verdi geçti, yerleşme de olabilir demişti ama riske atmamak için iğne vurulmuştum sizinki de yerleşme olabilir
Alwayshope Mucizemibekliyorum_ evet iğne verdi sabah akşam eğer yarın da devam ederse başka bi iğne daha ekliycem tedaviye dedi
Alwayshope Birbahargunu evet söyledim doktor değer için fena değil sizi ümitlendirmiyim dedi iğne verdi allaha şükür sonra tekrardan olmadı iki gün sonra tekrar kan vericem. Bu arada siz hala hamile misiniz
Birbahargunu Alwayshope bidaha olmadıysa büyük ihtimal yerleşme lekesi o günlerde oluyor evet ben de 13 hafta hamileyim çok şükür