Bugün detaylıya girdim devlet hastanesinde özelde de dra gidiyorum bebeği besleyen damarlarda direnç var dedi ilk bi anlamadım sonra bir hafta gerilik var takip edilmesi lazım mutlaka diğer hafta dra git dedi ay nasıl canım sıkıldı ya özeldeki dra da söyledim cuma mutlaka gel dedi inşallah bu durum ilerlemez internet gözümü korkuttu böyle olan var mı süreç nasıl ilerledi nasıl geçti😞