Cennetkpln
Enfeksiyon ciddi bir durum ben 1.5 yıl çektim kronikleşmişti ve antibiyotik işe yaramıyordu artık doktor antibiyotik vermişse muhakkak kullanın buradan yapılan yönlendirmede uymayın eğer çok tereddüt ettiyseniz kendi doktorunuza danışın
Ben bol bol su , pamuklu iç çamaşırı , sürekli taharet , bol kıyafet giyerek ve birde en son nioli yağı kullanarak atlattım şuan turna yemişi kapsülü kullanıyorum tekrarlamaması için çok şükür atlattım 🫶
Sizede çok geçmiş olsun