Aminea Arkadaşlar garip bi soru olacak ama karnıyarık yaptım ocakta bi 5 dk kavurmuştum. Sonra fırında 200 derecede pişirdim yarım saat kadar eşim çiğ kalımış rengi acık dedi ama ben çoktan yemiştim. Bi sorun olmaz dimi eti çiğ yememek lazım ya 😔 biliyorum cok pimpiriklik yapıyorum ama aklımda kaldı
Msalbyrk Aminea 40 45 dkka tutsaydın keşke. Ben öyle seyleri 45 dkkadan aşa pişirmyom. Yarm saat cok az pismemes olablr
Tuos2306 Aminea çiğ et tehlikeli evet ama kıyma çabuk pişen birşey ki ocaktada kavurmuşsunuz. 200 derecede yarım saatte çiğ kalması olanaksız görünüyor :) korkmayın derim.
Aminea Bilmiyorum cok kararsız kaldım kıymaydı aynen ve belki 40 dk yı da bulmuştur. Bilmiyorum onu fırına attıgımda pilav pişirdim sofra kurdum sonra aldım fırındam üstündeki domatesbiber gayet iyi pişmişti üstü biraz karamıştı hatta ama içi için öyle dedi eşim şüphe kaldı içimde
YagizAsyaMom Aminea kıyma çabuk pişer korkmayın zaten fırının ısısı yüksekmiş baya. Birde ocakta kavurmuşsunuz.
Aminea Hafizeipek ayyy bende olacam artık öyle heralde zaten normalde et tüketen biri değişim sırf cocuk için zorluyorum. Onu da binbir pinpiriklikle 🤯