Sumeyra6153 5 haftalık gebeyken ultrason da bebeği gördünüz mü yok sa sadece kese mi oluşmuştu🌸 Lütfen 5 haftalık gebe olanlar dikkate alsın🤰
Zeynepozcan Sumeyra6153 yanlış hatırlamıyorsam ya 5+2 ya da 5+5de sadece keseyi gördüm 6+2de vajinal usg ile kalp atışı duyduk
Azra00 Sumeyra6153 4+5 kese gördük doktor 6+5 çağırdı bebek ve kalp atısı için ama ben 7+5 de gitmiştim garanti olsun kalp ve bebek görmem diye
Eylul_1 Sumeyra6153 Sumeyra6153 Benimde 6+0 hafta bugün doktora gittim sadece kese gördü 10 gün sonra tekrar çağırdı sanırım geç döllenmeden dolayı sadece kese oluşmuştu
ElifKarata Sumeyra6153 tam 5+0 bugün kan tahlili yaptırmaya gittim 2461 çıktı 3 kere kan verdim değerlerim de güzel artış gösteriyor diye 2 hafta sonraya aldm özele randevu 7+0 da hem kalp atışı hem kese görürüm insallah
Hevida Sumeyra6153 5 haftalıkken keseyi gördük canım ama doktor kesedeki saglıklı hücreleri görüyo musun demişti böyle nokta vardı iki tane bunlar bebeğimizi olusturacak demişti 6+3 te vajinal kalp atısını duydum şuan 17.haftadayız cok sükür
Lrkvrm Sumeyra6153 geçen hafta cuma tam 5haftalıkken keseyi gördük cuma günü 6 olacağız tekrar çağırdı inşallah mucizemizi görür kalp atışını duyarız 🤲
feyzayandirmaz Sumeyra6153 5+6da (dün) yalnızca keseyi gördük, 1 hafta 10 güne kadar da bebeği görüp kalp atışını duyabileceğimiz söylendi