pandasever kariyerdeyaparimbebekte22 doktorun önermemis burdakiler yaptım dese bebeği riske atacak mısınız.
Koztaburcan kariyerdeyaparimbebekte22 ben 24 haftalık hamileyim ben yaptım İstanbula geldim otobüsle şükür şu anlık bir sıkıntım yok
elif-asil kariyerdeyaparimbebekte22 önermeme sebebi ne… Burda posta bulamazsınız sorularınızın tüm cevabı doktorunzda
ikbalk BernaOmer beeeen 👋🏼 sonrasında 10 günlük diyet ve yürüyüş ile de şekeri düzenleyemeyince ek olarak insüline başladık. Şuan haftalık endokrin kontrolünde insülin kullanıyorum
ikbalk kariyerdeyaparimbebekte22 30+2’deyiz. Hep yaptım bu zamana kadar. Ama şu şekilde 2-3 saat gidip dinlendim. Arabayı zaten ben kullanıyorum. Ama doktorum engel yok demişti. Doktor izin vermediyse neden burdakilere sorup da bi yol haritası belirliyorsunuz ki kendinize? Bizler nerden bilebiliriz bebeğinizin durumunu
Burcumommm kariyerdeyaparimbebekte22 Ben daha önce de yaptım. İkinci gebeliğim 15 saat yolculuk yapıyorum tabiki dinlenerek gerekirse 3 parçaya bölüp konaklayarak. Doktorum da bir sakınca görmemişti.