Şuan tam cevap alabileceğim bir başlık açılmış.
Bende 33+4 haftalık hamileyim nişan diye düşünüyorum uzun jolemsi akıntım oldu baya büyük parçaydı ve doktora gittik sancım oluyor ve bebek aşağı inmiş makatı dönük inmiş aynı zamanda ters duruyor yüzünü hiç göremedik zaten. Böyle olupta geç doğan oldu mu ?