zeynepsg Cansis1 heterozigot yazan gende pıhtılaşma var benim 3 genimde var coraspirin verdi doktor her gün kullanıyorum hamile kalıncada iğneye başlayacak sanırım. Bir düşük sonrası yaptırmıştım bu testi
Aysenur-2019 Cansis1 bana degerin normal geldi en alttaki iki taneye bakıyorlar genelde onlar heterezigot olunca başlıyorlar ama bakalım doktorun ne diyecek
Attoya Cansis1 iki değeriniz heterezigot. Benim de farklı iki değerim heterozigottu ben iğne kullanıyorum.
noble1 Pai ve heterozigot çıkan genlerinizde mutasyon var, araştırdığım ve doktorlardsn edindiğim bilgilere göre muhtemleen size de iğne tedavisi uygulanır hamile kaldığınız zaman
Cansis1 zeynepsg teşekkür ederim cevabınız için sonucumu daha doktora gösteremedim ama sabahtan beri araştırdığım kadarıyla herkes kan sulandırıcı kullanarak sağlıklı bir gebelik yaşamış sanırım bende yarın kan sulandırıcı alıp içeceğim
Krcn001 zeynepsg bi düşük sonrası nasıl yaptırdınız acaba ben de istiyorum ama üç düşükten sonra yapıyorlarmış
Cansis1 Ilydozy evet şehir hastanesinde verdim hem pıhtılaşma hem genetik verdim 2,5 ay oldu fakat daha diğeri çıkmamış ay sonu gelin dediler bakalım o ne zaman çıkar
Cansis1 Attoya teşekkür ederim cevabınız için daha doktora göstermedim ama bugün coraspirin aldım onu kullanacağım
Cansis1 Krcn001 merhabalar gittiğimde 3 tane düşük yaptığımı söyledim 2 düşüğüm vardı fakat yapılabilmesi için 3 dedim
turkuaz_ Cansis1 kanda pıhtılaşma var sanırım kan sulandırıcı kullanırsın muhtemelen oda 1 gende var çok az ama yinede kullandırabilir
Cansis1 turkuaz_ yarın randevum var 1 aydır coraspin kullanıyorum kendi kafama göre ama bakalım doktor ne diyecek
Cansis1 Neslihankrhmt ben Ankara’da yaşıyorum şehir hastanesinde Tıbbi genetik bölümünden randevu alıp gittim ve yaptırdım aslında doktor pıhtılaşma artık çok önemli bir problem değil vs gibi konuştu o testi yapmayacaktı biraz ısrar ettim ve yaptırmak istediğimi söyledim iyi ki yaptırmışım pıhtılaşma çıktı
Krcn001 Cansis1 bakıyorlar mı peki sistemden falan yani benim tek düşük ama iki de kimyasal oldu desem çünkü çok yıpratıcı bir süreç
Neslihankrhmt Cansis1 kendiniz mi verdiniz örnek bebekten mi alındı biraz ayrıntı verir misiniz bende yaptırmak istiyorum da hangi hastanede varsa Kayseride ona göre hareket edeyim
Cansis1 turkuaz_ hamile kalınca iğneye başlanıyor sanırım ama ben önceden tedbir olsun öğrenene kadar 4 5 hafta geçtiği için ve hep bu haftalarda düşük yaşadığım için coraspin kullanıyorum
Cansis1 Krcn001 hayır sistemden bakmadı zaten test yaptım pozitifti kan verecektim akşamına kanamam çok yoğun ve ağrılı olunca anladım ki kimyasal falan dedim sorarlarsa öyle diyebilirsiniz
Cansis1 Neslihankrhmt hayır zaten düşük yaptığım için bebekten alma gibi şansları yok eşinizle beraber Tıbbi genetik bölümüne gidip durumu anlatacaksınız ikinizden de kan alacak sonuçların çıkması 3 4 ayı buluyor