A_sli10 Kızlar 36+3 hamileyim ilk çocuğumuzu bekliyoruz 🙈 yakında babalar günü malum hediyeler fikirler düşünülüyor 🥰 yeni sene mi hediye verirdiniz eşinize yoksa bu yıl nasılda olsa yakında baba oluyor diye alırmıydınız bişey 🥰
Azra00 A_sli10 o bana almadı anneler gününde sadece kutladı doğumum agustos sonu yada Eylül bası olacak beden almayı düşünmüyorum gerçekten baba olana kadar hediye yok 😊😊
Anonim3447 A_sli10 ben aldım benimde temmuz ortası gibi doğumum ama sonuçta hamile olmasam bile bir baba adayiydi