Valla canım bana 14te kız 16da erkek dediler başka bir doktora gittim bugün baktı bacaklarını kapatmış ama kız gördüm dedi sonra biraz dolaş yürü gel bakalım dedi 15 dk sonra yine girdim yine göstermiyor ama bu seferde erkek gibi gördüm dedi düşün yani ben hala cinsiyetimiz ne bilmiyorum 18 haftalığız doktor detaylıyı bekle dedi