Tugcekl Kızlar 30. Haftamdayım kan ilacına bağlı sürekli kabızım. Normal de gebelikten öncede zaten hemoroid sorunum vardı şimdi daha çok arttı. Git gide daha kötü oluyor. Bu durumu yaşayan var mı sizler neler yaptınız??
Kayaozge Tugcekl Canım bende de var ne yazık ki ve normal doğum yaparsam basürüm patlar mı diye çok düşündüm çünkü burda okumuştum bi kişinin doğum da patlamış o yüzden çok korktum ama sezaryan oldum. Ağrısı için de bi krem kullanıyorum o çok iyi geliyor bana acımı dindiriyor
Tugcekl Kayaozge benimde şuan normal ilerliyor. Hamilelikte doktorunuz verdi mi krem ben sormayı unuttum bugün konrtolüm vardı
Kayaozge Tugcekl O kremi bana çok önceden doktor vermişti hamilelik zamanımda da kullandım çok şükür ters bi etkisi olmadı