nessgul Kızlar Selam, 21 haftalığız saçlarımı boyatmam gerekiyor beyazlarım cok cıktı önerdiğiniz organik boya markası var mı?
-Beyzanurr nessgul bende beyazlarım çıktığı için boyattım doktoruma danışarak organil gratisten green therapy markasını aldım