Dün yani 15+1de kendi doktor randevuma daha var diye başka bir doktora gittik. O da cinsiyeti gördüğünü kız olduğunu söyledi. 1hafta sonra kendi doktoruma randevum var. Bir şeyler almak istiyorum isim bulmaya başlamak istiyorum. Ve ailelerimiz merak ediyor söylemedik dün de söylesek mi acaba diyorum. Sizce doktorumu beklemeli miyiz yanlış görmüş olabilir mi? Yoksa net gördüm dedi kendimizi ikinci kızımıza hazırlamalı mıyız duyurmalı mıyız ?