Daha 27 inci haftaya yeni girdim sürekli şişer oldum bi şişiyorum bi iniyorum bacak ayak kısmım çok ödem alıyor ayakta kaldığım için mi çalışıyorum şuan yoksa her gün en az 3 4 tane acı biber turşusu yediğim için mi oluyor anlamadım bide 10 günde 3 kilo aldım bu olağan mı