12457 ben de hala kullanıyorum ama prilam zoferi sadece 1 kez içtim onda da artık baygınlık geçiriyodum kusmaktan doktorumda en fazla 2-3 kez kullanma hakkı tanıyorum sana sakın kutuyu bitirme dedi ama her doktorun görüşü farklı senin doktorun sıkıntı görmüyosa sıkıntı yoktur