Merhabalar, bebegim her ultrosonda yüzüstü duruyor.. asla bacaklarını acmiyor. Tahmince kız diyor doktor ama emin olamiyoruz. Bunu yaşayan varmi, bebegi hep boyle duran var mi . 1 ay sonra detayliya giricem insallah bir soru n olmaz nasil gorulecek bilmiyorum..