hilalklkn bizimki 30 da dönmüştü doğum pozisyonuna. Doktorum çok sevinme son dakika bile değişebilir diye uyarmıştı. Bende değil ama arkadaşımda öyle oldu, sancıları başladı suyu geldi hastaneye bir gitti ki bebek ters dönmüş 🤣 o yüzden güzel düşün , konuş bebeğinle. Sağlıkla kabul gerisi de önemli değil 🌸