Cansskrmn Kızlar merhaba ben kimyasal gebelik geçirdim şubat ayı gibiydi o zamandan beri de hiç korunmadım 3 ay geçti her ay acaba mı diye kalkıyorum ama hüsran :( benim gibi olanlar var mı nasıl yol izlemeliyim
Gamzealptkn Cansskrmn bir kere kimyasal geçirdiysen önemi yok kmyasal gebelkleri araştırmıyorlar hatta bi problem yoksa eğer kimyasal gebeliğin arkası sağlklı oluyormuş genelde 3 gnde bir ilişkiye girersen yumurtlama gününü yakalarsn zten ama istersen ovulasyon testi kullan onunla dene bi de