edaisikkaya haftamdayım bu haftada olanlar neler yapıyor nasıl gidiyor fikir almak istiyorum. alışverişe başladınız mı? kaaç kilo aldınız
Novamomy edaisikkaya eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum sürekli araştırma halindeyim ama çok zormuş 😅toplamda 5 buçuk kilo aldım da artar gibi geliyo bacak sırt ve bel ağrısı da eklendi bol bol 🤷🏻♀️
Nergis17 edaisikkaya merhaba 23 haftalık hamileyim bende. Ayrıntılı ultrason yaptırdınız mi siz acaba
Novamomy edaisikkaya ay olmasın çok şanslısın 🙈bol bol yürüyüş yapıyorum takviye alıyorum ama zorluyor beni
edaisikkaya Novamomy ben de sürekli hareket ediyorum aslında günde 14.000 adıma çıktığım bile oluyor ama yine de 10 kiloya yakın aldım ama görenler hamile olduğumu anlamıyor göbek yok🤣
Novamomy edaisikkaya o sorun bende de var kimse hamile olduğuma inanmıyor 😂bebek arabasında cok kararsız kaldım cok seçenek var hala araştıyorum 🤦🏻♀️