edaisikkaya ayda bir ya da iki kere hamburger yiyorum aşırı canım çekiyor normalde de çok severim. ama yiyince bi vicdan azabı oluyor. benim gibi olan anneler var mı? 26. haftadayız bu arada
Ezgiaek Cok katı olmaya karşıyım, nefsi köreltmek için arada can çektikce yenmeli, ben öyle yapıyorum
Tugbaakcy edaisikkaya sağlıklı değil evet ama can çekiyor🤷🏻♀️ ben yemek sektöründe avmde çalışıyorum, gebeliğimin başınnndan ortasında resmen sürekli burger king aşerdim😂 patatesini daha da çokk diğer restoranlarla da yemek değiştirip yerdim yani baya fast food yerdim günlük tabi ama kahvaltı yada akşam yemeği ayrı evde yerdim illa.
Bestegeren edaisikkaya Ay bazı hamileler sigara içiyor asitli içecek tüketiyor çılgınlar gibi hamburgerden falan bişey olmaz
dilay_06 edaisikkaya bir şey olmaz afiyet olsun sadece güvenilir olmayan bilinmedik yerlerde yeme eti sağlıksız olanlardan
Tugbaakcy edaisikkaya maalesef her gün ister istemez can çekiyordu😅 misal sipariş hazırlıyorum pidecideydim canım nasıll çekerdi😂
majamm edaisikkaya 10 haftadan itibaren hershey yiyorum fastfood lahmacun pizza gamburger bol keccapli makarna 😸
Nidaylmz edaisikkaya herşeyi yedim canımın istediği ilk oğlumda da bu evladımda da afiyet şifa olsun . Allah olmayanlarda versin ❤️
Goksu2023 edaisikkaya ben canımın istediği her şeyi yiyorum sadece sabah kahvaltı da yumurta daha sonrasında kefir süt ve süt ürünleri tüketmeye özen gösteriyorum onun dışında relaxım bebeğimin kilosu da gayet sağlıklı ve yerinde bu kadar pinpirik yapıp vicdan azabı duymayın bence
Bal_1604 edaisikkaya ben haftada 3-4 defa yiyorum 😂 benimde canım çok çekiyor hiç kisitlamiyorum kendimi kahvede içiyorum aburcuburda yiyprum çok şükür iyi gidiyoruz