Kaaninannesi37 Selam herkese güzel anneler 🥰 Kızım olacağını öğrendim isim olarak İnci düşünüyorum. Daha önce İnci ismini koyan var mı? Huyu nasıl oluyor onu merak ediyorum bir de yanına kısa bir isim düşünüyorum çünkü soyismimiz uzun önerileriniz nedir?
Kaaninannesi37 Ay inşallah yaaa. Huyu tabii ki önemli olduğu için değil de oğlum daha 8 aylık aralarında 13 ay oluyor eğer huysuz olur da oğlumla ilgilenemezsem diye korktuğum için merak ediyorum.