Yenianne34 Kızlar özel bölgeme doğru bi baskı hıçkırık gibi ama böyle arada iğne batar gibi oluyor 33+6 dayım erken doğum riski taşımaz dimi ?
Serapca Yenianne34 aynı şeyleri bende yaşadım 32 haftamda Dr ile görüştüğümde yerleşme kaynaklı Doğum pozisyonu olduğunu söyledi şimdi 36 dayım hala iğne batması gibi ara ara oluyor
Pirayeee Yenianne34 bizimki bikaç haftadır doğum pozisyonunu almış baskı ve alt karında ağrı oluyor ama normalmiş. 35 bitsin yürüyüşe başla dedi doktorum. Bugün 34 bitti 😁
Selmayakup Hayır artık bunlar normal şeyler oluyor bende 37.haftamdayım banada 33 ten beri oluyor ama gelen giden yok :)