Merhabalar kizlar
Doktorum 2 günlüğune şehir dışında olucakmish ve sancım fln gelirse mecbur başka doktorun yanında olucak doğumum. Catı muayenesi yapti ve acıklık yok dedi. Pazar günü burda olucak tekrar doktorum. Sizce acıklık aniden olurmu yani hic aciklik yokken pazardan önce gelme ihtimali varmidir. Ilk gebeliğim ve bilgim yok.