25 haftada şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekeri çıktı şekerin çok yüksek dedi doktorum beni dahiliye ve endokrine gönderdi bugün endokrin bana 3 aylık açlık ve tokluk kan testi yaptırdi açlık değerimde tokluk değerimde normal çıktı şeker yok gözüküyor ben şimdi kime göre neye göre hareket edicem hiç birsey anlamadım yarın sonuç için tekrar doktora çıkacağım kafam karıştı benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu