Elif949494 Cansel76 ben başladım hemde kendim diktim okadar rahat ortasına karnımı koyup yüzüstü yatabiliyorum 🤓
_tuuggcce_ Cansel76 valla ben 12 haftadan sonraydı sanırım bel destekli olanlardan almıştım ama rahat edemedim. Bir süre onunla idare etmeye çalıştım. Göbeğim iyice çıkmaya başlayınca ki bi ara yatak istirahatindeydim bu yüzden sürekli yatmaktan ağrım oluyordu o zaman hamile yastığı aldım direkt. Yani kişiye göre değişiyor sanırım bu
_tuuggcce_ Elif949494 o şekil tehlikeli diye biliyorum ama yine de bir araştırın isterseniz, emin değilim
Elif949494 _tuuggcce_ benimki biraz sert ve yüksek karnım içinde bomboş duruyo hemşireye sordum da bişey olmaz dedi
Cansel76 _tuuggcce_ ya ben 6+5günlüğüm şimdiden alsam rahat edecekmişim gibime geliyor komik olmaz dimş😂
babyasyanil 25 den sonra ihtiyacım oldu. Ama U seklinde almadım. Cırtlı karın ve bel destekli aldım çok işimi görüyor diğerinde sıkışıyo gibi olmuştum. İlk haftalarda gerek yok bence karın ağırlaşınca bele baskı yapıyor o zaman gerek duyuluyo