Kızlar ben 2 senelik evliyim pcos var tiroid var , 1 kere kimyasal gebelik gecirdim 1 kerede kalp atısı duyamadık kürtaj oldum , doktora bebek istediğimi bi tedavi olmak istediğimi söyledim en azından yumurtlama takibi vs doktorda yasın genc dedi ben 26 esim 27 artık bende bebek istiyorum yani olmasını tabi herseyin hayırlısı ama beklemek istemiyorum evlendğimden beri hic korunmadım sizce baska bi doktora gidip tedavi olmak istediğimi söylemeli miyim ne yapmalıyım