Kızlar ben hale hanım takipçiyim. Doğumum temmuzda. Henüz doğum şeklim belli değil. Ben doğum ücreti sabitledim birkaç hafta önce, o gün Pendik kart indirimi uygulatmayı unutmuşum. Sonra arayıp söylerim mırın kırın yaptılar ağız birliği yapıp o indirimi uygulamadılar. Bu ücret arttırma muhabbeti inanın mart ayından beri var onlarda. O konuya sinirlendik iptal için gittik, güya ara zam gelmiş, ne kadar oldu dedik 500 lira üstünü söylediler. İndirimi uygulasalar her türlü güncel fiyatın altına geliyordu damarımıza da bastılar diye iadeyi aldık. Belediye ile anlaşmalı olmalarına rağmen böyle bazen insanları enayi yerine koymak istiyorlar. Benim çalıştığım kurumun medipolle falanda anlaşması var %20, hale hanımı sevmesem hiç kapılarına gidesim yok. Bebek gece yada hsonu gelirse hale hanım olmuyor. Hastanenin benim için bir önemi de kalmıyor bu durumda. Paranın değeri günden güne düşüyor o yüzden sabitleme falan yalan dolan gibi geliyor artık bana.