İdrar yolu enfeksiyonu da aynı belirtileri gösteriyor ilaç kullanmıştım.tek toz geçti şükür ki ağrılarım idrar tahlili yaptırın bu haftalarda cok fazla aşırı ağrı olmaz ilk gebeligim de enfeksiyonum vardı ağrım hic yoktu bu sefer ki daha ağırdı demekki cok ağrım.oldu bende bebek aşağıda falan sanıyordum oğlum var 2 yaş hep kucagim da onu taşımaktan ağrıyor sanıyordum ama degilmis