Lyamayy 33+5 3 gündür çok kötü regl ağrılarım var belime ve bacağıma da vuruyor , 2 gündür aralıklarla ağrı oluyodu, bugün hiç geçmiyor sabahtan beri, duş ta aldım ilık rahatlamadı. NST mi saldırayım ultrasonda mı baktırayım hangisi iyi
Zhr-zhr Lyamayy bu durumu anlatınca doktorun ikisini de yapar zaten canım merak etme. Bende aynı sorunu yaşamıştım o hafta meğer oğlum dönmeye çalışıyormuş haftasından ileri olunca sancılı hissetmişim nst de sancı vs çıkmamıştı inşallah senin için de her şey yolunda gider 🙏🏻