Bugün çatı kontrolünde 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktor sancım yok ama cuma gel duruma göre bakalım suni verelim dedi ne yapmayalım sizce suni alsam mı yoksa kendi sancımı mı beklesem ilk doğum dada suniyle oldu benim sorunum kendi sancımın gelmemesi