5+2yim bugün ilk kontrol vardı kese güzel oluşmuş rahime yerleşmiş dedi ama bebek gözükmüyor şuan zaten bu haftada gözükmemesi normal dedi bir hafta kadar sonra oluşur büyük ihtimal dedi haftaya tekrar gideceğim normal bi durum demi siz ne zaman bebeği gördünüz