Eksijelibon beyza6078 ben 29. Haftada gidicem canım ama bence 1 kg normaldir şu an . Sanırım kilosu gayet iyi. Doktor ne dedi. Şu an 27+1 im
Kubare134 beyza6078 biz haftaya gideceğiz inşallah hem kan uyuşmazlığı iğnesi olacağım 28.haftada inşallah bi sorun çıkmaz 😇
Eksijelibon beyza6078 engin google araştırmalarım ve forum araştırmalarıma göre evet gayet iyi canım😃 sağlıkla büyüsünler inşallah. 25. Haftada ne kadardı hatırlıyor musun